Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Jihomoravské rybnikářství, s. r. o.
Navrátilová, Pavla ; Kubíčková,, Lea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší rozvoj obchodních aktivit společnosti, která poskytuje sportovní rybolov a provozuje restaurační zařízení, které slouží jako zázemí pro rybáře. Teoretický základ vychází z analýz vnějšího prostředí, vnitřního prostředí a analýzou oborového prostředí. Výsledky analýz budou shrnuty do SWOT analýzy. Všechny analýzy pomohou určit pozici společnosti na trhu a doporučit návrhy na rozvoj dalších obchodních aktivit.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Jihomoravské rybnikářství, s. r. o.
Navrátilová, Pavla ; Kubíčková,, Lea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší rozvoj obchodních aktivit společnosti, která poskytuje sportovní rybolov a provozuje restaurační zařízení, které slouží jako zázemí pro rybáře. Teoretický základ vychází z analýz vnějšího prostředí, vnitřního prostředí a analýzou oborového prostředí. Výsledky analýz budou shrnuty do SWOT analýzy. Všechny analýzy pomohou určit pozici společnosti na trhu a doporučit návrhy na rozvoj dalších obchodních aktivit.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Strategická analýza International School of Business and Management
Vokál, Pavel ; Spálenka, Daniel (vedoucí práce) ; Nový, Ivan (oponent)
Obsahem práce je strategická analýza nově vnikající soukromé manažerské školy při VŠE. Pro hodnocení vnějšího prostředí je použita PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Zvláštní důraz je kladen na zmapování manažerských škol působících v Česku. Pro interní rozbor je použita Analýza podnikových zdrojů.Výstupy z jednotlivých analýz jsou použity k sestavení SWOT analýzy. SWOT analýza slouží jako základ k zformulování strategických doporučení pro ISBM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.